Søgning på underkategorier- og emner:
The realities of organisational life seem a far departure from what is taught in the classroom, particularly if one has never before worked for an... Læs mere
Teori og metode – bind 1 og 2 er i denne 6. udgave tilpasset målene i bekendtgørelse om kontoruddannelsen, samt uddannelsesnævnets beskrivelse af den... Læs mere
'Hver af os har et HVORFOR, et dybt rodfæstet formål, en sag eller en overbevisning, som er kilden til vores passion og... Læs mere
Denne antologi består af 10 forskeres præsentation af teorier, der bidrager til bedre organisationskommunikation. Fælles for deres tilgang er et... Læs mere
I et let læst sprog præsenterer Kennon Sheldon i denne bog sin teori om positiv motivation, der på dansk hedder selvreguleringsteorien. Bogen er... Læs mere
Teori og metode – bind 1 og 2 er i denne 6. udgave tilpasset målene i bekendtgørelse om kontoruddannelsen, samt uddannelsesnævnets beskrivelse af den... Læs mere
Grundbogen "Teori og metode - 2" indeholder 9 kapitler. (Bogen bruges af de kontorelever, som er i private praktikvirksomheder) Bogen er skrevet af fagfolk... Læs mere
Branding er en central ledelsesdisciplin, som binder organisationers interne og eksterne kommunikation sammen, og som bidrager til at skabe kultur og identitet blandt såvel... Læs mere
Mellem 1,5 og 2 millioner mennesker i Danmark er i virkeligheden professionelle forhandlere – dvs. får penge for at forhandle i deres meget forskellige jobs. Sælgere, politikere,... Læs mere
Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit... Læs mere
VækstModellen er en strukturel ramme om samtaler, der gør det muligt at bevæge sig fra desillusion til begejstring: fra negativitet og problemfokusering via... Læs mere
Grundbogen "Teori og metode - 1" indeholder 9 kapitler. (Bogen bruges af de kontorelever, som er i private praktikvirksomheder). Bogen er skrevet af fagfolk... Læs mere