Søgning på underkategorier- og emner:
&i>How Big Things Get Done&/i> unveils secrets to successfully planning and delivering ambitious, complex projects on any scale, from economist Bent Flyvbjerg and journalist Dan Gardner.
The Sunday Times bestseller'A monumental, gripping book ... Outstanding' Sunday TimesWherever there is human judgement, there is noise.
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens... Læs mere
Udnyt din virksomheds fulde potentiale på nettetDenne bog er skrevet i dyb frustration over erhvervslivets digitale status quo. En frustration der bliver stærkere, når vi ser, hvordan... Læs mere
Dette kompendium er tænkt som et supplement til undervisningen i Strategi og Strategisk Ledelse for HA, HD, HD-R og lignende studier med samme... Læs mere
The incredible untold story of how Netflix went from concept to company - all revealed by co-founder and first CEO Marc Randolph.... Læs mere
Hvad skal der til for at holde på mine kunder? – Gode kundeoplevelser! Og hvordan skaber man så dem? Når hverken medarbejdere eller ledelse mister kunden af syne, er... Læs mere
2. udgave – med en lang række nye eksempler og to nye kapitler om lederskabet og bestyrelsens rolle. Det er tid til drømme og detaljer. Det er tid til et sæsonskifte i lederskabet.... Læs mere
Respekt for privatliv og individets ret til at kontrollere egne data bliver et af fremtidens vigtigste konkurrenceparametre. Virksomheder, organisationer og... Læs mere
I denne fascinerende bog guider Kevin Kelly, en af klodens mest visionære teknologi-guruer, os igennem de 12 teknologiske drivkræfter... Læs mere
De globale udfordringer kommer os alle ved. Hver eneste virksomhed, leder, ansat og privatperson har et medansvar for at morgendagen bliver mere bæredygtig end... Læs mere