Søgning på underkategorier- og emner:
Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til,... Læs mere
Virksomheder og organisationer misser de fleste digitale muligheder, som er lige foran dem, fordi de er fortabt i... Læs mere
’Det lille skridt’ er bogen til dig, som enten gerne vil i gang med iværksætteri - eller have succes som iværksætter med dit nuværende projekt. Bogen... Læs mere
En god strategi er enkel. Den bygger på en analyse af den aktuelle og den fremtidige situation. Den er skarpt prioriteret med bevidste til- og fravalg. Den lever og bliver eksekveret... Læs mere
Virksomhedsstrategi -Strategisk analyse af virksomheden og dens omgivelser er en dansksproget lærebog inden for fagområdet strategisk ledelse. Bogen introducerer en række af de mest... Læs mere
Forandring er et nøgleord i det 21. århundrede, og langt de fleste virksomheder og organisationer gennemgår jævnligt store transformationer. Alligevel er det et fåtal,... Læs mere
Morten Münster er tilbage med opfølgeren til Jytte fra marketing er desværre gået for i dag. Og han er mere veloplagt end... Læs mere
Har du nogensinde søgt svar på, hvordan man kan ændre menneskers adfærd? Så kan du – ligesom præsident Obama, den engelske hær, Vejdirektoratet og mange andre – finde... Læs mere
Corporate Governance and Board Decisions takes the reader on an exciting journey through the principles and practice of corporate governance. Written by two... Læs mere
At være iværksætter er at skabe noget nyt, det er at gå ind i det ukendte og starte projekter, hvor man på forhånd ikke kan overskue udfaldet... Læs mere
Kunsten at føre krig er den første tekst om strategi, vi kender, og har på grund af sin enkelhed inspireret fyrster, præsidenter,... Læs mere
De første 100 dage er altafgørende for den nye leder, uanset om det er første eller sjette gang, man tiltræder et lederjob. Og samtidig er de fuldstændig... Læs mere