Søgning på underkategorier- og emner:
Bemærk: Kan leveres før jul.
Bemærk: Kan leveres før jul.
Vi har hermed fornøjelsen at præsentere Trojkas lærebog Logistik & Supply Chain Management, 4. udgave. Lærebogen har et stort og trofast publikum, og er... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Trojkas undervisningsmaterialer til Logistik & Supply Chain Management, 4. udgave, består af en lærebog, en opgavesamling med cases og opgaver samt understøttende... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Professor Sean Meehan, IMD Business School, Lausanne, CH: "An important read for high performers as they face unrelenting uncertainty."Torbjørn Sindballe, Hawaii Ironman, 3rd & Deloitte... Læs mere
Bemærk: Kan leveres før jul.
Approach sourcing strategically and deliver profitability and new supply-side value effectively with this step-by-step guide to the tools, techniques and application of category management.
Bemærk: Kan leveres før jul.
Connect the principles with the practice of sustainability in logistics and supply chain with this textbook based on extensive research and supported by detailed online resources.
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Dabei stellen die Schaffung förderlicher Rahmenbedingungen, die Digitalisierung sowie der Einsatz weiterer Innovationen wesentliche... Læs mere
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Entwicklungen, wie Urbanisierung, Internationalisierung, Klimakrise, Digitalisierung und COVID-19-Pandemie haben in Gesellschaft und Unternehmen zu einer näheren Betrachtung der Qualität von Produkten und Dienstleistungen in den global agierenden Wertschöpfungsketten geführt.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
mso-ansi-language: DE;">Dieses Open-Access-Buch widmet sich der kundenbezogenen Markenwirkung bei der strategischen Auswahl von Logistikdienstleistern und bestrebt aufzuzeigen, dass und wann Marken bei der strategischen Auswahlentscheidung berücksichtigt werden.
Bemærk: Kan ikke leveres før jul.
Erfolgsfaktoren sind die Unterstützung der relevanten Stakeholder, ein Plan zur Sicherung der langfristigen Wirtschaftlichkeit, ein Anreiz zur Inanspruchnahme und Verwendung der Services sowie die Neutralität des Betreibers.