God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi... Læs mere
Shares the secret to sales success: don't just build relationships with customers. This title argues that classic relationship-building is the wrong approach.
Hver gang der startes en ny virksomhed, startes der også en ny salgsorganisation. Den rette tilgang er forskellen på succes og fiasko, men hvordan vælger man rigtigt, og hvordan undgår... Læs mere
Master the art of what to say in your funnels to convert your online visitors into lifelong customers in this updated edition from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels.
Apply behavioral science techniques in key areas of marketing to drive consumer action for increased engagement and conversion rates.
With humor, keen insight, and a fresh perspective, The New Model of Selling is an essential guide for sales professionals looking to sell the right way, implementing persuasive techniques aligned with human behavior.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
”Online Markedsføring – Den store grundbog” - din praktiske guide til online markedsføring Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye idéer,... Læs mere
Denne lærervejledning til bogen Grammatik i brug – en udvidet indføring i dansk grammatik giver læreren en kort introduktion til den måde, bogen arbejder med... Læs mere
Bogen sætter fokus på virksomhedens overordnede markedsstrategi og på dens klassiske markedsføringsbeslutninger om markedssegmentering, produktudformning, pris,... Læs mere
Alle forholder sig hele tiden på kryds og tværs til virksomheders gøren og laden. Så hvordan kan ledelsen bruge kommunikation til at skabe bedre... Læs mere