God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Mennesker i den virkelige verden opfører sig sjældent som de mennesker, vi... Læs mere
At last, Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.
Master the art of what to say in your funnels to convert your online visitors into lifelong customers in this updated edition from the $100M entrepreneur and co-founder of the software company ClickFunnels.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Branding er allestedsnærværende i vores samfund og vedrører alt fra produkter, services, oplevelser, steder, politik, arbejdsmarked til personer som ledere, politikere, influencere og... Læs mere
STYRK DIT BRAND – SKRIV EN BOG er en guide til at skrive, udgive og brande dig og din virksomhed med en fagbog, når du aldrig har prøvet det før.Bogen er en hjælp til dig,... Læs mere
Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervskommunikation. Kommunikationen foregår på tværs af mange forskellige medier og platforme i et samspil... Læs mere
Tror dine venner, at Ukraine er overrendt af nynazister og hemmelige biolaboratorier? Føler du dig overvældet af propaganda og løgne hver gang du tænder computeren? Synes din... Læs mere
Verdens 1. Farveordbog giver dig redskabet til bevidste farvevalg. Farvernes signaler taler til vores underbevidsthed, så derfor er det rette farvevalg... Læs mere