God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
NO-CODE er for dig, der er ekspert i alt andet end kode. Du mestrer måske Excel, men ønsker at gøre en større digital forskel. Bogen introducerer dig til 25 måder at bygge software eller automatisere arbejdsgange uden at skrive en eneste linje kode.
"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får... Læs mere
Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige... Læs mere
Denne bog er skrevet til de vigtigste mennesker i erhvervslivet: sælgerne.Bogen sigter på alle, der er i... Læs mere
Hvordan undgår du journalistens delete-knap? Pressemeddelelsen lever stadig! - Hvis man altså gør sig umage Journalister modtager dagligt et utal... Læs mere
Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder... Læs mere
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed! I vores globaliserede... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
»Jeg håber, at alle menighedsråd vil benytte den viden og de redskaber, som denne bog bidrager med.« Søren Abildgaard, Formand... Læs mere
LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en... Læs mere
I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne... Læs mere