God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Tror dine venner, at Ukraine er overrendt af nynazister og hemmelige biolaboratorier? Føler du dig overvældet af propaganda og løgne hver gang du tænder computeren? Synes din... Læs mere
At last, Jordan Belfort - The Wolf of Wall Street - reveals how to use the Straight Line System - the proven technique for generating wealth which turned Wall Street upside down.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
The Adweek Copywriting Handbook covers every aspect of the copywriting... Læs mere
The timeless lessons revealed here can be applied in advertising, business and throughout everyday life. By seeing things differently, you can think differently, and change the world around you.
Ditch the failed sales tactics, fill your pipeline, and crush your number... Læs mere
There’s a new truth in B2B marketing: if you want to move products, you need to move people. To achieve transformational growth, you need to break free from features-led marketing and discover the power of story.