God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden,... Læs mere
Brandingeksperten Martin Lindstrom, den moderne marketings Sherlock Holmes, har et blik for de detaljer, vi andre ikke bemærker. Han zoomer ind i stedet... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
Er du allerede marketings-professionel er dette ikke bogen til dig. Jeg skriver denne... Læs mere
I "Salgsbiblen" retter Jørn Lauesen fokus på det vigtigste for en iværksætter: kunden. Han guider iværksætteren i kundepleje, hvad skal man sige for at få kunden til at komme igen, og hvordan... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere
MedTech Marketing is for anyone who wants to make a difference within the MedTech industry (MedTech is short for... Læs mere
Har du kontakt til pressen på din arbejdsplads, selvom det ikke er dit primære arbejdsområde? I denne bog får du gode råd til at udføre pressearbejde – så journalisten lytter, og... Læs mere
Hvilken ekspedient har ikke indimellem bittert måttet se en kunde gå tomhændet fra disken uden at forstå, hvorfor kunden skiftede mening, lige inden tegnebogen var kommet op af lommen?... Læs mere
"Succes som sælger" er Harry Motors første bog om, hvordan du med små ændringer kan opnå mere succes i dit arbejde som sælger.Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk... Læs mere
"Sådan arbejder en supersælger" er en introduktion i begrebet "supersælger". Hvad er en supersælger? Hvordan arbejder en supersælger? Og hvad skal der til for, at du selv... Læs mere
Nem bog om markedsføring tager dig med hele vejen rundt. Hvis du gerne vil vide noget om markedsføring - sådan helt nede på jorden forfra og uden en masse teori, så er... Læs mere