God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Manden bag Listen Louder er den succesfulde iværksætter og innovationsekspert Jonathan Løw. Jonathan har startet fire virksomheder, bl.a. den prisbelønnede engodsag.dk, og er kåret blandt... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation, iværksætteri og autentisk ledelse. Du kan bl.a. blive klogere på,... Læs mere
Er du en rasende 65-årig mand med udstående øjne, der vil have lov til at råbe fede kælling til fede kællinger? Er du en tavs og skeptisk 12-årig pige, der nægter at tale med... Læs mere
LOMMEBOGEN - Emotionelle Kundetyper® Emotionelle kundetyper® er baseret på forskning omkring forbrugeradfærd, neuropsykologi og marketing. Det er en... Læs mere
Vi skriver mere og mere på vores job, men får vi formidlet vores budskaber klart, præcist og medrivende, så læseren føler sig både mødt og hjulpet?... Læs mere
I Stederne krydser en række vidt forskellige mennesker spor såvel i erindringens luftige steder som på konkrete lokaliteter. Romanens handlingsmåde snor sig labyrintisk ud og ind, både i en stor... Læs mere
Lydbogen “Grundbog i Detailhandel”, 4. udgave, er tænkt som supplement til bogen af samme navn. En forudsætning for at få det fulde udbytte af lydbogen er, at man som lytter har... Læs mere
Målet med bogen er bl.a. at give en indføring i de forskellige udviklingstendenser, der præger den offentlige sektor. Det drejer sig fx om kvalitetsarbejde med de... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere
In sechs Stufen zu besseren Verkaufsergebnissen.Wer seinem Kunden wie einem Gegner begegnet, darf sich über seine... Læs mere
Ratschläge und Tipps zum Thema: Verkaufen leicht gemacht!Verkaufen ist hart, denn nicht jeder Kunde springt auf die Ratschläge... Læs mere
"Kein Verkauf ohne Verkäufer", "Kunden sind treu", "Den typischen Verkäufer gibt es nicht": Wenn drei Vertriebsprofis auf einer Zugfahrt ihre... Læs mere