God markedsføring overrasker og smitter af på dit image, og i vores udvalg af bøger om emnet kan du læse om, hvordan du laver markedsføring, der når ud til dine kunder, og om hvordan onlinemarkedsføring fungerer.
Du kan også lære om markedsføring, der ikke kun foregår på digitale platforme, og om hvordan virksomheden i det hele taget plejer sit omdømme.
Endelig har vi alle de bøger, der skal bruges om juridiske aspekter, der skal tages stilling til, før en virksomhed går i gang med at promovere sig selv.
Toller Ratgeber für serviceorientierte Unternehmer!Ein gutes, ausgefeiltes Qualitätsmanagement-System ist für ein erfolgreiches Unternehmen unerlässlich.... Læs mere
Idealer Ratgeber für Verkäufer und Kundenberater.Der moderne Kunde weiß genau, wo er sein Geld ausgeben möchte und erwartet... Læs mere
Verden forandrer sig hurtigere end nogensinde, presset fra de store globale tech-virksomheder bliver stærkere år for år og rykker ved alle velkendte strukturer. Det betyder helt... Læs mere
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum... Læs mere
From two of the world's leading authories on sales' techniques comes an instant classic on how to persuade resistant clients and customers.
From bestselling author and marketing guru Harry Beckwith, a guide to deciphering what it takes to motivate customers to choose you over the rest.
Comienza a ganar dinero con tus libros electrónicos en Amazon. Esta guía te orientará sobre marketing y técnicas de ventas profesionales para revitalizar y posicionar tu... Læs mere
This book explains what it takes to build and manage partner channels in the software industry. The book uses the business model framework introduced by Alexander... Læs mere
Verkäufer, Vertriebler und Außendienstmitarbeiter aufgepasst! Dirk Schmidt schaffte... Læs mere
Going Global on a Shoestring is a handbook for the executives and business developers in small and medium-sized software companies that lay out the strategies for global... Læs mere
Bei dem Titel „Der König der Kunden" handelt es sich um eine moderne Business-Fabel des bekannten Arbeits- und Organisationspsychologen Henry Walter. Der erfolgreiche Fachbuchautor... Læs mere
"Modellen i denne bog har reddet mit liv. Jeg forlod en højtlønnet direktionsstilling i mediebranchen i 2007 for at starte en forretning. Kone. To børn på fire og seks. En slunken... Læs mere