Har din virksomhed en strategi for sine kundeforhold? Sandsynligvis ikke, siger Tomas Lykke, for magre år har fået mange til at spare så meget på deres service, at kunder falder... Læs mere
En revolutionerende tilgang til kundeservice Raving fans er skrevet i samme fortællende stil som Gung Ho! og anvender en enkel og charmerende... Læs mere
Mød din kunde handler om at sætte kunden i centrum i sin kommunikation. Vi ved jo godt, at det er kunderne, det hele handler om, men glemmer bare at... Læs mere
I GURUBOGEN har 100 af verdens førende iværksættere og ledere ordet. De skriver jordnært og uhøjtideligt om innovation,... Læs mere
I "Salgsbiblen" retter Jørn Lauesen fokus på det vigtigste for en iværksætter: kunden. Han guider iværksætteren i kundepleje, hvad skal man sige for at få kunden til at komme igen, og hvordan... Læs mere
Employee advocacy er et relativt nyt begreb, der er opstået i den digitale kommunikationsbranche inden for de seneste år. Det handler i bund og grund om at styrke... Læs mere
Hvilken ekspedient har ikke indimellem bittert måttet se en kunde gå tomhændet fra disken uden at forstå, hvorfor kunden skiftede mening, lige inden tegnebogen var kommet op af lommen?... Læs mere
"Succes som sælger" er Harry Motors første bog om, hvordan du med små ændringer kan opnå mere succes i dit arbejde som sælger.Harry "Motor" Jensen (1921-2001) var en dansk... Læs mere
"Sådan arbejder en supersælger" er en introduktion i begrebet "supersælger". Hvad er en supersælger? Hvordan arbejder en supersælger? Og hvad skal der til for, at du selv... Læs mere
Nye tider, nye muligheder. Tider der i højere grad end før fordrer til fokus på indtjeningen og dermed på markedet, de eksisterende kunder og de kunder man gerne vil have.... Læs mere
Listen Louder er en lille bog om at lytte højere. Det er en bog skrevet til dig, der brænder for enten innovation, iværksætteri og markedsføring eller måske... Læs mere
Kundeservice er altafgørende for en virksomheds succes. Føler kunden sig ikke ordentligt mødt og respekteret, vil han eller hun vælge at handle andetsteds,... Læs mere