Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer (Bog, Hæftet, Dansk) af Ole Bredgaard

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Ole Bredgaard


Nedsat pris! Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Forlag: Gyldendal

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788741265919
  • Udgave: 2. (02-08-2016)
  • Oplag: 1. (02-08-2016)
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 272
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 171mm, H: 247mm, D: 14mm, Vægt: 515g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en introduktion i virksomhedsøkonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv.

2. udgave er grundlæggende revideret og der er tilføjet nye opgaver.

Bogen er opbygget således, at hvert kapitel kan læses selvstændigt, og hvert kapitel er understøttet og uddybet af opgaver.

Bogen udkommer også på engelsk.

Læsernes anmeldelser (0)