Nedsat pris! Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer Forstør
Kategorier / sektioner:

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer (Bog, Hæftet)

Af: Ole Bredgaard

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 240
Dato for udgivelse: 2-10-2012
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
ISBN-13: 9788741256597
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2012
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Mangler pt.

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

282,75 kr

-13%

Vejl. pris: 325,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer er en helt ny lærebog, der er målrettet uddannelserne som Serviceøkonom og Markedsføringsøkonom. Den giver en bred indføring i økonomi set fra et service- og markedsføringsperspektiv. I lærebogen lægges der vægt på en grundig introduktion til servicevirksomhedens grundlæggende problemer og opgaver indenfor økonomistyring. Bogen indeholder også relevante opgaver. Bogen er også udkommet på engelsk.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer

Økonomi for service- og markedsføringsøkonomer