Nedsat pris! Økonomisk styring og virksomhedsanalyse: i et markedsorienteret perspektiv Forstør
Kategorier / sektioner:

Økonomisk styring og virksomhedsanalyse: i et markedsorienteret perspektiv (Bog, Hæftet)

Forlag: Academica
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 463
Dato for udgivelse: 2-8-2004
Udgivelse: 3. udgave, 2006.
Medforfattere: Søren Holm-Rasmussen - Jens Ocksen Jensen - Lone Hansen
ISBN-13: 9788776750015
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Martin Baastrup Chang og Merete Troelsen
Illustrationsangivelser: ill.
Ophavsangivelse: Søren Holm-Rasmussen - Jens Ocksen Jensen - Lone Hansen
År for denne udgave: 2006
Første udgivelsesår: 2004
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 3
Oplag: 3

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

430,65 kr

-13%

Vejl. pris: 495,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Bogen henvender sig primært til studerende på de korte videregående uddannelser og andre, der ønsker en indføring i de centrale emneområder indenfor virksomhedsanalyse og økonomistyring samt investering og finansiering.
Bogen giver brugeren en helhedsforståelse for
- at indsamle, forstå og bearbejde økonomiske data og anden supplerende information om virksomheden, herunder regnskabsudarbejdelse og regnskabsforståelse
- at udarbejde og anvende budgetter og økonomistyringsværktøjer i styringssammenhæng
- at analysere og vurdere alternative investerings- og finansieringsforslag
- at kunne anvende økonomistyring i praksis
Til bogen er der mulighed for at downloade supplerende opgaver (inkl. udvalgte løsningsforslag) i Excel-regneark. Desuden er der adgang til interaktive øvelser.
Igennem hele bogen er der endvidere links til spændende virksomheder, myndigheder og organisationers websites.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Økonomisk styring og virksomhedsanalyse: i et markedsorienteret perspektiv

Økonomisk styring og virksomhedsanalyse: i et markedsorienteret perspektiv