Nedsat pris! ... og husk lige at sige undskyld: Krisekommunikation i praksis
Kategorier / sektioner:

... og husk lige at sige undskyld: Krisekommunikation i praksis (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Yvonne Schantz

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788702097276
Udgave: 1. (05-04-2011)
Oplag: 1. (05-04-2011)
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 142
Omslagsgrafiker: Søren Damstedt
Originalsprog: Dansk
Formater / udgaver
193,75 kr
41,25 kr

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Kriser inddeles overordnet i to typer: de pludselige kriser og de ulmende kriser. En pludselig krise er en uforudset hændelse, der rammer uden varsel, og som har konsekvenser for kunderne, medarbejderne, medlemmerne, aktionærerne, samarbejdspartnere eller offentligheden. En ulmende krise er et problem, der ikke bliver taget hånd om. Ulmende kriser kan være bevidste handlinger, undladelsessynder eller manglende handlinger eller beslutninger. Hvad der end rammer en eller ens virksomhed, så skal man kunne  kommunikere hensigtsmæssigt i denne situation. Så hvad gør en leder, en person eller en virksomhed med kommunikationen, når krisen rammer? Schantz’ bog går grundigt til værks!

Bogen har konkrete huskeregler, anbefalinger og refleksioner til enhver, der kan komme ud for at skulle kommunikere under og om en krise. Og hvem kan ikke risikere det? … og husk lige at sige undskyld, ikke?!

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

... og husk lige at sige undskyld: Krisekommunikation i praksis

... og husk lige at sige undskyld: Krisekommunikation i praksis