Nedsat pris! Online kommunikation - en introduktion Forstør
Kategorier / sektioner:

Online kommunikation - en introduktion (Bog, Hæftet)

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 384
Dato for udgivelse: 28-6-2019
Udgivelse: 2. udgave, 2019.
ISBN-13: 9788741271231
Produkt type: Bog
Bidragyder: Heidi Hansen, Charlie Breindahl, Ole E. Andersen, Nanna Friis, Peter Svarre, Ian Wisler-Poulsen, Ole Gregersen, Hans-Christian Christiansen, Gitte B. Rose, Ditte Maria Bergstrøm
År for denne udgave: 2019
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (Udk. 28-06-2019)

Forventes på lager: 28-06-2019

348,00 kr

-13%

Vejl. pris: 400,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

I Online kommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme.
Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling. 
I bogen gives introduktioner til bl.a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder.
Online kommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Online kommunikation - en introduktion

Online kommunikation - en introduktion