Nedsat pris! Online markedsføring: Den store grundbog Forstør
Kategorier / sektioner:

Online markedsføring: Den store grundbog (Bog, Paperback)

Forlag: Kursusfabrikken
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 431
Dato for udgivelse: 25-9-2018
Udgivelse: 5. udgave, 2018.
Medforfattere: Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard, Camilla Kjærsgaard Pedersen
ISBN-13: 9788799760565
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 5
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

430,65 kr

-13%

Vejl. pris: 495,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye ideer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis du er ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start. 
For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve? 
Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring. 
I bogen vil du lære om: 
  • Online annoncering i Google AdWords
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics
  • Konverteringsoptimering og brugervenlighed
  • Markedsføring på de sociale medier
  • Kundeloyalitet og e-mail markedsføring
  • Strategiske råd om online markedsføring
  • … og meget mere 
”Online markedsføring – Den store grundbog” er en lærebog, som er målrettet studerende, selvstændige og virksomheder. Bogen er skrevet af eksperter inden for online markedsføring fra Kursusfabrikken.dk, og den bliver brugt som pensum på landets erhvervsakademier og handelsskoler. 
Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre en virksomheds online aktiviteter og skabe mærkbare resultater.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Online markedsføring: Den store grundbog

Online markedsføring: Den store grundbog