Nedsat pris! Oplevelsesdesign: tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter Forstør
Kategorier / sektioner:

Oplevelsesdesign: tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter (Bog, Hæftet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 286
Dato for udgivelse: 13-9-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
Medforfattere: Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
ISBN-13: 9788759315774
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
Ophavsangivelse: Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 5

2 - 5 hverdage

260,15 kr

-13%

Vejl. pris: 299,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Mængderabat

Antal Ny stk. pris Du sparer (i forhold til vejl.)
10 257,14 kr Op til 418,60 kr
20 254,15 kr Op til 897,00 kr

Beskrivelse

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald´s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Oplevelsesdesign: tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter

Oplevelsesdesign: tilrettelæggelse af unikke oplevelseskoncepter