Nedsat pris! Oplevelsesdesign
Dette produkt kan findes i disse kategorier og sektioner

Oplevelsesdesign (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Christian Jantzen

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788759315774
Udgave: 1. (13-09-2011)
Oplag: 5. (11-03-2019)
Første udgivelsesår: 2011
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 260
Originalsprog: Dansk

Levering inden jul: OK

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Oplevelsesdesign

Oplevelsesdesign