Nedsat pris! Organisationers købsadfærd i grundtræk Forstør
Kategorier / sektioner:

Organisationers købsadfærd i grundtræk (Bog, Hæftet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 211
Dato for udgivelse: 1-9-2003
Udgivelse: 6. udgave, 2003.
Medforfattere: Orla Nielsen, Ricky Wilke, Mogens Bjerre
ISBN-13: 9788759310403
Produkt type: Bog
Ophavsangivelse: Orla Nielsen, Ricky Wilke, Mogens Bjerre
År for denne udgave: 2003
Første udgivelsesår: 2003
Originalsprog: Dansk
Udgave: 6
Oplag: 4

På eget lager, 1-2 hverdage

1 Enhed

215,75 kr

-13%

Vejl. pris: 248,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. 
Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.
I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Organisationers købsadfærd i grundtræk

Organisationers købsadfærd i grundtræk