Forventes på lager: 07-09-2017
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
Alle Kategorier som dette produkt er en del af
På sporet af historien, 4. klasse - Lærervejledning er skrevet som en hjælp og støtte til læreren i historie. Her kan man bl.a. læse, hvordan grundsystemet indarbejder Fælles Mål 2014, og hvilket historiesyn og didaktiske tanker - stoffet i elevbogen og ressourcerne på websitet - er tilrettelagt og organiseret efter.
Lærervejledningen indeholder bl.a. Grundsystemets karakteristika: Hvordan systemet er bygget op og på hvilke måder websitet kan inddrages og skabe merværdi til elevbogens indhold.
Uddybende og supplerende oplysninger om hvert enkelt kapitel. Både i forhold til det konkrete indhold samt supplerendeog perspektiverende baggrundsviden.
En "how-to-do-it guide" med fokus på websitet og de interne og eksterne digitale muligheder, der knytter sig hertil, bl.a. Google Maps og udvalgte værktøjer fra Skoletube.
Evaluering og refleksion: Forskellige muligheder for at evaluere elevernes læring. Herunder videolog, skemaer og Cooperative Learning.
Faglig læsning og arbejdsforslag: Forskellige teknikker og skemaer, I med fordel kan inddrage i arbejdet med faglig læsning. I dette afsnit findes desuden en køreplan, der fortæller, hvad eleverne bør overveje før, under og efter de har læst.
Arbejdsark: Arbejdsark med opgaver og aktiviteter til indholdet i elevbogen (findes ogsås om skrivbare pdfer på seriens hjemmeside).
Se vores store udvalg af notesbøger i høj kvalitet. Vi har bl.a. notesbøger fra mærker som Moleskine og Paperblanks.