404 - Siden blev ikke fundet

Der er 1 fejl

  1. Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet

« Tilbage

Fejlkode: 404 - siden blev ikke fundet


Åh nej!
Denne side er ikke længere tilgængelig. Varen, som engang kunne købes her, er fjernet fra vores katalog. Informationen, som du ser her på siden, er en del af vores produktarkiv og er blot en hyldest til den vare, der engang var.


Men vent ...
Vi har heldigvis gemt lidt info, før produktet blev slettet. Du kan stadig finde links til fx forfatter, leverandør, kategorier og serier, samt andet som denne vare har været en del af. Vi håber, at det kan hjælpe dig med at finde en anden udgave af varen eller måske et alternativ.

Pædagogisk evaluering: en grundbog (Bog, Paperback, Dansk)

Forfatter(e): Hanne Beermann


Forlag: Dafolo

  • Type: Bog
  • Format: Paperback
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • Udgave: 2. (03-01-0001)
  • Oplag: 2. (03-01-0001)
  • Første udgivelsesår: 2009
  • Serie: Faglighed, test og evalueringskultur
  • Fotograf: Mikal Schlosser
  • Fagredaktør: Tanja Miller, Bodil Christensen, Hans Jørgen Staugaard, Signe Holm-Larsen
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 216
  • Indbinding: Paperback
  • ISBN/VNR: 9788772814650
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET
DENNE VARE ER UDSOLGT / UDGÅET

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

VARENS BESKRIVELSE

Pædagogisk evaluering - en grundbog. Faglighed, test og evalueringskultur Pædagogisk evaluering - en grundbog - En bog i serien Faglighed, test og evalueringskultur. Bogen, der henvender sig til undervisere i folkeskolen og læreruddannelsen og består af ti artikler om evaluering som fagligt omdrejningspunkt, skriver sig ind i hele evalueringskulturens spændvidde. Centrale temaer er bl.a. evalueringsteori, målsætningens betydning for et produktivt evalueringsudbytte, evaluering af faglige, tværfaglige og sociale kompetencer, eksempler på evalueringsredskaber og evalueringsresultaternes anvendelse i samarbejdet med eleverne, forældrene, skoleledelsen og andre samarbejdspartnere. Bogens artikler tager alle afsæt i skolens virkelighed og har som formål at kombinere teori og praksis inden for intern evaluering. Forfatterne arbejder alle med evaluering inden for deres respektive områder og har såvel national som nordisk tilknytning til evalueringsmiljøer: Hanne Beermann, Pia Bisgaard, Jan Borgen, Pia Frederiksen, Anders Graversen, Ellen Krogh, Rolf Lander, Gjert Langfeldt, Tanja Miller, Bodil Nielsen og Birgit Thomsen. Faglighed, test og evalueringskultur: Serien, der er resultatet af et samarbejde med CEPRA, nationalt videnCenter for Evaluering i praksis ved CVU Nordjylland, har til formål at give inspiration til at integrere den interne evaluering i undervisningen, så elevernes læring optimeres. Bøgerne i serien er udarbejdet med baggrund i indførelsen af folkeskolens nye nationale obligatoriske test i læsning, matematik, fysik/kemi, engelsk, biologi, geografi og dansk som andet sprog.