Nedsat pris! Planlæg kommunikationen Forstør
Kategorier / sektioner:

Planlæg kommunikationen (Bog, Hæftet)

Af: Tom Nervil

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 273
Dato for udgivelse: 11-5-2011
Udgivelse: 1. udgave, 2011.
ISBN-13: 9788702089523
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Søren Damstedt
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2011
Første udgivelsesår: 2011
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

Formater / udgaver

Bog
Hæftet
232,50 kr
epub
110,00 kr

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

I mange danske virksomheder sker kommunikationen tilfældigt, uhensigtsmæssigt og uplanlagt. Det medfører, at virksomhederne ikke får det optimale ud af indsatsen, at ressourcerne bruges ineffektivt, og at de med stor sandsynlighed vil gentage fejlene.
Bogen giver anvisninger til, hvordan man kan planlægge målrettede kommunikationsindsatser og har altså fokus på den proces, der ligger forud for selve kommunikationen. Gennem en række cases får du desuden indsigt i, hvordan planlægningen er grebet an andre steder, og hvilke konsekvenser det har haft.
Skal man altid lægge kommunikationsplaner? Svaret er: Ja! I alle situationer, hvor en afsender af et budskab ønsker at opnå noget bestemt hos en eller flere modtagere, vil det være formålstjenstligt at lægge en plan først. Jo mere bevidst planlægningen er, jo større er sandsynligheden for, at det går som forventet, og at du lærer noget af processen.  

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Planlæg kommunikationen

Planlæg kommunikationen