Nedsat pris! Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler
Kategorier / sektioner:

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Danske & EU-retlige markedsføringsregler

Forlag: Djøf Forlag
Format: Hæftet
Type: Bog
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788757442984
Udgave: 6. (23-08-2018)
Oplag: 1. (23-08-2018)
Første udgivelsesår: 2012
Indbinding: Hæftet
Sideantal: 634
Originalsprog: Dansk

Status: Mangler pt.

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.


Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler