Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler (Bog, Hæftet)

Forlag: Djøf Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 634
Dato for udgivelse: 23-8-2018
Udgivelse: 6. udgave, 2018.
ISBN-13: 9788757442984
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 6
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

304,50 kr

-13%

Vejl. pris: 350,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Regelsamling i Markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. Regelsamling i Markedsføringsret er bygget op i to dele, og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.
Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler

Regelsamling i Markedsføringsret: Danske & EU-retlige markedsføringsregler