Nedsat pris! Regelsamling i markedsføringsret: Danske & EU-retlige konkurrenceregler
Kategorier / sektioner:

Regelsamling i markedsføringsret: Danske & EU-retlige konkurrenceregler (Hæftet, Dansk)

Af: Caroline Heide-Jørgensen

Forlag: Djøf Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
ISBN-13: 9788757446395
Udgave: 7. (19-08-2019)
Oplag: 1. (19-08-2019)
Første udgivelsesår: 2012
Indbinding: Hæftet
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Regelsamling i markedsføringsret tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. 


Regelsamling i markedsføringsret er bygget op i to dele og indeholder både de danske og EU regler samt internationale vedtagelser.


Denne regelsamling i markedsføringsret er udgivet til brug for undervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet. Studerende ved landets andre juridiske fakulteter kan med fordel anvende regelsamlingen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Regelsamling i markedsføringsret: Danske & EU-retlige konkurrenceregler

Regelsamling i markedsføringsret: Danske & EU-retlige konkurrenceregler