Nedsat pris! Reklamekampagnen: analyse, planlægning, evaluering Forstør
Kategorier / sektioner:

Reklamekampagnen: analyse, planlægning, evaluering (Bog, Paperback)

Af: Ole Ejnar Andersen

Forlag: Grafisk Litteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 71
Dato for udgivelse: 18-3-2014
Udgivelse: 2. udgave, 2014.
ISBN-13: 9788791171482
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsillustrator: Henrik Birkvig
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 2
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

208,80 kr

-13%

Vejl. pris: 240,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Der er hård konkurrence om kundernes opmærksomhed, og derfor bliver behovet for at optimere investeringerne i markedsføringen af stadigt større betydning. Forfatteren gennemgår i denne bog planlægning og evaluering af den vellykkede reklamekampagne.


Bogen er klar og kontant.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Reklamekampagnen: analyse, planlægning, evaluering

Reklamekampagnen: analyse, planlægning, evaluering