Reklamer på tryk, film, web og dåse
Kategorier / sektioner:

Reklamer på tryk, film, web og dåse (Bog, Hæftet, Dansk)

Forlag: Alinea
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Øjne på dansk
Sideantal: 56
Dato for udgivelse: 13-4-2012
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
Medforfattere: John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh
ISBN-13: 9788723042033
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2012
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Mangler pt.

173,45 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt - uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.  


I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Reklamer på tryk, film, web og dåse

Reklamer på tryk, film, web og dåse