Nedsat pris! Salg af rådgivning og serviceydelser: Når salget er komplekst og sælgeren ekspert Forstør
Kategorier / sektioner:

Salg af rådgivning og serviceydelser: Når salget er komplekst og sælgeren ekspert (Bog, Hæftet)

Af: Jens Lassen

Forlag: HansReitzels
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 256
Dato for udgivelse: 6-8-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
ISBN-13: 9788741270234
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (06-08-2018)

Forventes på lager: 06-08-2018

348,00 kr

-13%

Vejl. pris: 400,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Salg er som et håndværk: det kan læres. Og jo mere værktøj man har i værktøjskassen, desto bedre kan man udføre sit arbejde. Salg af rådgivning og serviceydelser giver sælgeren bedre muligheder for at vælge den rigtige løsning, når han skal gennemføre et salg. Salg af rådgivning og serviceydelser fokuserer især på det proaktive salg. Mange af bogens værktøjer og principper også bruges i forbindelse med butikssalg i brancher hvor eksperten indtager samme ekspertrolle som ved salg af rådgivning og serviceydelser. Af eksempler kan nævnes salg af elektronik, vin, køkkener og badeværelser etc., autoværksteder og lignende. Efter et indledende kapitel hvor forskellen mellem salg af fysiske produkter og rådgivning og serviceydelser fastslås, følger fem kapitler hvor nogle af de fundamentale forudsætninger for succesfuldt salg gennemgås: forståelsen for kunders købsproces, værdiskabelsen som det grundlæggende element i salg, tillidens betydning i det rådgivende salg samt en gennemgang af kommunikation og forskellige persontyper. Herefter introduceres hovedfokus, selve kundemødet, i et kapitel om salgets struktur, inden mødets forskellige faser gennemgås i hver deres kapitel. Afslutningsvist er et kapitel omkring salgsplanlægning og personlig effektivitet, ligesom der i appendiks behandles et par særlige emner i form af skriftlig kommunikation samt rådgivning på tværs af kulturforskelle. Bogen er først og fremmest rettet uddannelser som finansøkonom, finansbachelor, financial controller, serviceøkonom etc. Men den kan også bruges som supplerende læsning på andre retninger som hospitality management og transport- og logistikøkonom, samt på flere akademiuddannelser fx salgspsykologi og grundlæggende salg samt diplomfaget salg i praksis.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Salg af rådgivning og serviceydelser: Når salget er komplekst og sælgeren ekspert

Salg af rådgivning og serviceydelser: Når salget er komplekst og sælgeren ekspert