Salg i serviceorganisationer Forstør
Kategorier / sektioner:

Salg i serviceorganisationer (Bog, Hæftet)

Forlag: Via Systime
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 84
Dato for udgivelse: 3-12-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Redaktion: Maria Skovbjerg Henriksen
Medforfattere: Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen, Per Rasmussen
ISBN-13: 9788790833411
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
Ophavsangivelse: Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen, Per Rasmussen
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

216,45 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer til hvordan servicesamtalen kan føre til et mersalg.


Det kræver store investeringer i markedsføring, at få en kunde til at henvende sig - og herefter kræver det en god salgsindsats, at få solgt sit produkt. Men mange kunder kontakter selv virksomheden i forbindelse med deres efterspørgsel af service - helt uden at virksomhederne markedsfører sig. Servicemedarbejderen har dermed en central rolle i kontakten til kunden - og virksomheden en oplagt mulighed for salg uden omkostningstung markedsføring.


Som servicemedarbejder betragter man sig sjældent som sælger. Man ekspederer, servicerer og giver råd. Men allerede i servicesamtalen, har man sat en række mekanismer i gang, der potentielt kan føre til et salg. Det er disse mekanismer, og hvordan de kan anvendes effektivt, der er denne bogs fokus.


Salg i serviceorganisationer henvender sig til medarbejdere, ledere, instruktører og andre interessenter, der til dagligt befinder sig i den mentale zone mellem service og salg. Bogen er praksisorienteret opbygget i et samspil mellem teori, praksis, eksempler og opgaver, og indeholder desuden en hel række konkrete redskaber til at tackle udfordringerne ved salg i serviceorganisationer.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Salg i serviceorganisationer

Salg i serviceorganisationer

Kunder, der købte denne vare, købte også