Nedsat pris! Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse Forstør
Kategorier / sektioner:

Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse (Bog, Paperback)

Forlag: Frydenlund Academic
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 176
Dato for udgivelse: 15-8-2016
Udgivelse: 1. udgave, 2016.
Redaktion: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd
ISBN-13: 9788771186918
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

266,30 kr

-1%

Vejl. pris: 269,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Professionshøjskolerne innovationspotentiale er højt på grund af deres samspil med og stærke forankring i praksisfeltet. Men det kan give nogle dilemmaer ift. hovedopgaven: nemlig at uddanne fagprofessionelle til konkrete samfundsmæssige opgaver baseret på evidensbaseret viden.
Forfatterne til denne bog mener, at der skal være plads til både innovation og klassisk uddannelse og forskning. Bogens udgangspunkt er et konkret projekt fra University College Sjælland, og gennem erfaringerne herfra reflekterer forfatterne over praksis, nye forståelser og modeller for innovativt arbejde. Og de ser på, hvad innovation egentlig er.
Bogens teoridel giver nuancer og perspektiveringer i professionshøjskolernes arbejde med innovation. Den praktiske del er fyldt med cases, som beskriver en række konkrete udfordringer med samarbejdsdrevne innovationsprojekter.
Bogen henvender sig til undervisere, studerende og ikke mindst beslutnings­tagere i både kommuner, regioner og statslig regi, der ønsker et konkret bud på, hvordan innovation kan få de bedste rammer på en dansk uddannelsesinstitution.
Forfatterne er: Jonas Sprogøe, Katrine Jagd, Randi Andersen, Finn Sommer, Tone Ryan, Else Gjerulff, Gitte Riis, Annika Foxby, Sisse Oreskov, Birthe Ørskov, Minna Therkildsen, Kirsten Lund og Vibeke Steenfeldt.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse

Samarbejdsdrevet innovation i uddannelse