Service er marketing: Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af... (Bog, Hæftet, Dansk)

Service er marketing: Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør (Bog, Hæftet, Dansk)

Af: Søren Bechmann


Nedsat pris! Service er marketing: Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør

Forlag: Gyldendal Business

  • Type: Bog
  • Format: Hæftet
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788702120424
  • Udgave: 1. (20-02-2012)
  • Oplag: 8. (13-04-2022)
  • Første udgivelsesår: 16
  • Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
  • Tegnet af: Søren Roed Schack
  • Originalsprog: Dansk
  • Sideantal: 208
  • Indbinding: Hæftet
  • Mål og vægt: B: 140mm, H: 220mm, D: 17mm, Vægt: 341g

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed. Markedsføring kan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på. Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse? I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau. Læs blandt andet om: • Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse • Servicebeviset • Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder • Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints • Drift og implementering af serviceydelser  

Læsernes anmeldelser (0)