Nedsat pris! Sig du kan li' mig: indholdsstrategi for sociale medier Forstør
Kategorier / sektioner:

Sig du kan li' mig: indholdsstrategi for sociale medier (Bog, Hæftet)

Af: Astrid Haug

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 213
Dato for udgivelse: 10-10-2014
Udgivelse: 1. udgave, 2014.
ISBN-13: 9788702160604
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Helle Harder
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Sig du kan li´ mig. Sig det, så jeg tror ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li´ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?
Sig du kan li´ mig giver konkrete råd til, hvordan man får fat om roden på de sociale medier, redder sin Facebook-side fra at visne og sparker gang i samtalen på Twitter eller andre sociale medier.Det er det indhold, som folk deler og liker, der gør virksomheden synlig. Men likes alene gør det ikke. En indholdsstrategi er svaret på nogle af de udfordringer, mange små og mellemstore danske virksomheder møder, når de anvender sociale medier.
Bogens fem kapitler har hovedbudskaberne:· Find jeres formål med at anvende sociale medier· Find ud af, hvor I har noget relevant at tilbyde brugerne· Lav det gode indhold, som brugerne kan tale om· Lav en indholdsplan og sæt konkrete mål op for indsatsen· Få organisationen og medarbejderne med i strategien.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Sig du kan li' mig: indholdsstrategi for sociale medier

Sig du kan li' mig: indholdsstrategi for sociale medier