Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen Forstør
Kategorier / sektioner:

Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen (Bog, Hæftet)

Af: Anja Falk Gaede

Forlag: Aalborg Universitetsforlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: ExCITe-serien
Sideantal: 173
Dato for udgivelse: 12-1-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2008.
Nr. i serien: Bind: 6,
Redaktion: Christian Jantzen, Tove Arendt Rasmussen
VNR: ingen
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Anja Falk Gaede
År for denne udgave: 2008
Første udgivelsesår: 2008
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

105,50 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Oplevelsesøkonomien er tidens buzzword, som mange brancher gerne vil have kendskab til og drage nytte af. Detailhandlen ikke mindst. I denne bog undersøges mulighederne inden for oplevelsesøkonomi i detailhandlen og konklusionen er klar. Det handler om at skabe god kemi med kunden.
I bogen beskrives konkrete cases og sociologiske og psykologiske teorier bringes i spil i forhold til modebutikker med henblik på at vise, hvordan detailhandlen kan forbedre kundens shoppingoplevelse. Undervejs besvares spørgsmål som: Hvad skal butikken fokusere på for at skabe det rette købsfremmende miljø, og hvad er det egentlig, der påvirker forbrugernes køb?
Skab god kemi med dine kunder - Oplevelsesøkonomi i detailhandlen baserer sine pointer på både kvalitative og kvantitative undersøgelser og sætter resultaterne under lup i forhold til den nyeste teori inden for oplevelser, detailhandel og diskursanalyse.
Keywords: Shopping, forbrug, æstetik, oplevelse(r) og oplevelsesøkonomi, mode, detailhandel, kunderelationer, livsstil, butiksindretning, diskursanalyse og kommunikation.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen

Skab god kemi med dine kunder: oplevelsesøkonomi i detailhandlen