Nedsat pris! Forstør
Kategorier / sektioner:

Skabt til at klæbe: hvorfor nogle idéer bliver hængende mens andre falder til jorden (Lydbog, Lydbog)

Forlag: Montecristo
Format: Lydbog
Sprog: Sproget kan ikke bestemmes
Dato for udgivelse: 15-11-2009
Udgivelse: 1. udgave, 2009.
Oversætter: Lene Astrup
Medforfattere: Chip Heath, Dan Heath
Oplæser: Ole Rabendorf
ISBN-13: 9788799241804
Produkt type: Lydbog
År for denne udgave: 2009
Første udgivelsesår: 2009
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

193,00 kr

-22.5%

Vejl. pris: 249,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Vi har alle nogle ideer som vi ønsker får succes: Et nyt produkt, en anden måde at organisere sig, eller nogle vigtige værdier. Denne bog, der er en af de få management lydbøger der er udgivet i Danmark, lærer dig på en simpel og underholdende måde om hvordan dine ideer gør indtryk, bliver husket og skaber forandringer.

Skabt til at klæbe
har ligget på BusinessWeeks bestsellerliste i mange måneder, og var i 2007 den 2. mest solgte managementbog på Amazon. Nu foreligger den også på dansk som lydbog.
Uanset om du er administrerende direktør eller hjemmegående husmor, så har du idéer som du ønsker at formidle: et nyt produkt på markedet, en ny strategi som din chef skal købe, værdier som du vil give videre til dine børn. Men det er svært – djævelsk svært – at ændre måden som folk tænker og handler.
Forfatterne, brødrene Chip Heath og Dan Heath, arbejder professionelt med undervisning og formidling, og har gennem mange år forsket i hvad der får historier til at hænge ved, og de har sammenfattet det i denne fængende lydbog. I lydbogen lærer du de seks grundlæggende egenskaber for en idé der er skabt til at klæbe:
  • Enkelhed: Hvordan skærer du en idé ind til dens kerne, uden at den bliver til et plat slogan?
  • Uventethed: Hvordan fanger du folks opmærksomhed... og fastholder den?
  • Konkrethed: Hvordan får du folk til at forstå din idé og huske den i lang tid efter?
  • Troværdighed: Hvordan får du folk til at tro på din idé?
  • Følelsesmæssig: Hvordan får du nogen til at interessere sig for din idé?
  • Historier: Hvordan får du folk til at handle på din idé?

På bogens hjemmeside kan downloades en oversigt som mindmap eller traditionelt dokument.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Skabt til at klæbe: hvorfor nogle idéer bliver hængende mens andre falder til jorden

Skabt til at klæbe: hvorfor nogle idéer bliver hængende mens andre falder til jorden