Nedsat pris! Spørg hvorfor: Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere Forstør
Kategorier / sektioner:

Spørg hvorfor: Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere (Bog, Hæftet)

Forlag: Nyt Teknisk Forlag
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 203
Dato for udgivelse: 22-6-2012
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
Medforfattere: Louise Harder Fischer, Ida Borch
ISBN-13: 9788757127430
Produkt type: Bog
Illustrationsangivelser: ill. i farver
Ophavsangivelse: Louise Harder Fischer, Ida Borch
Tegner: Nils Thobo-Carlsen m.fl.
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2012
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

3 - 8 hverdage

Levering inden jul: Kan ikke garanteres

276,60 kr

-7.5%

Vejl. pris: 299,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Med denne bog får du værktøjer og metoder til at spørge for at kunne forstå.
Bogen handler om målgrupper, mening og megatrends. Og om fokusgrupper, fortolkning og forståelse.

Spørg Hvorfor
handler om, hvordan du får en dybere forståelse af, hvad din målgruppe i virkeligheden tænker på, og hvordan du kommer tættere på en forståelse af dem ved at lave kvalitative undersøgelser: Hvad skal du lægge vægt på i samtalen? Og hvordan gennemfører du den?

Bogen falder i tre dele: 
Del 1: handler om, hvorfor det er klogt at lytte til dine kunder og brugere. Om hvorfor det er vigtigt at gå i dybden med emner som megatrends, mindsets og mening hos din målgruppe.

Del 2: handler om dem, der laver kvalitative undersøgelser. En række professionelle praktikere giver deres erfaringer og gode råd videre til dem, der skal arbejde med kvalitative undersøgelser for første gang.

Del 3: handler om, hvordan du selv organiserer, gennemfører og afrapporterer undersøgelser og fokusgrupper.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Spørg hvorfor: Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere

Spørg hvorfor: Sådan skaber du meningsfulde kvalitative undersøgelser med kunder og brugere