SSTEW: skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn - vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW) (Bog, Paperback)

Forlag: Dafolo
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 63
Dato for udgivelse: 8-1-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
Oversætter: Lisbeth Rindholt
Medforfattere: Iram Siraj, Denise Kingston, Edward Melhuish
ISBN-13: 9788771607321
Produkt type: Bog
Forord: Kathy Sylva, Brenda Taggart
Originaltitel: Assessing quality in early education and care
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Engelsk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

498,65 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

SSTEW-skalaen for vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW) er et spændende nyt observationsredskab til at vurdere pædagogisk praksis og omsorg i daginstitutioner. Denne innovative skala beskriver pædagogiske praksisser, der understøtter udviklingen af opgavefokus, problemløsning og fantasi, baseret på nye resultater inden for udviklingsvidenskab. Tidligere skalaer har vurderet kvaliteten af rum og resurser, aktiviteter og læreplaner. I forhold til de nuværende redskaber til kvalitetsvurdering tilføjer denne nye skala et kærkomment fokus på velbefindende, trivsel, selvregulering og den form for fokuseret tænkning hos børn, der understøttes gennem følsomme interaktioner med andre.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

SSTEW: skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn - vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW)

SSTEW: skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn - vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW)