SSTEW Skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn: Vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Bog, Paperback, Engelsk)

Af: Iram Siraj

Forlag: Dafolo
Format: Paperback
Type: Bog
Sprog: Engelsk
ISBN-13: 9788771607321
Udgave: 1. (08-01-2018)
Oplag: 1. (08-01-2018)
Første udgivelsesår: 2018
Indbinding: Paperback
Sideantal: 63
Forord af': Brenda Taggart
Oversætter: Lisbeth Rindholt
Originalsprog: Dansk

Levering: 2 - 5 hverdage

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

SSTEW-skalaen for vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel (Sustained Shared Thinking and Emotional Well-being, SSTEW) er et spændende nyt observationsredskab til at vurdere pædagogisk praksis og omsorg i daginstitutioner. Denne innovative skala beskriver pædagogiske praksisser, der understøtter udviklingen af opgavefokus, problemløsning og fantasi, baseret på nye resultater inden for udviklingsvidenskab. Tidligere skalaer har vurderet kvaliteten af rum og resurser, aktiviteter og læreplaner. I forhold til de nuværende redskaber til kvalitetsvurdering tilføjer denne nye skala et kærkomment fokus på velbefindende, trivsel, selvregulering og den form for fokuseret tænkning hos børn, der understøttes gennem følsomme interaktioner med andre.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

SSTEW Skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn: Vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel

SSTEW Skala til vurdering af kvalitet i pædagogisk praksis med 2-5-årige børn: Vedvarende fælles tænkning og følelsesmæssig trivsel