Nedsat pris! Strategi der virker: Den direkte vej til succes Forstør
Kategorier / sektioner:

Strategi der virker: Den direkte vej til succes (Bog, Indbundet)

Af: Lars Bo Hansen

Forlag: Gyldendal Business
Format: Indbundet
Sprog: Dansk
Sideantal: 290
Dato for udgivelse: 16-4-2013
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
ISBN-13: 9788702117493
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Hans Jørn Muusmann - ADCO, Design
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2013
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

Formater / udgaver

Bog
Indbundet
271,25 kr
epub
41,25 kr

271,25 kr

-22.5%

Vejl. pris: 350,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

»Strategiarbejdet skal demokratiseres og gentænkes, hvis det skal blive til andet end et årligt teater.« Så kontante er ordene fra Lars Bo Hansen, der har skrevet Strategi der virker, en bog om, hvordan man får strategier til at virke.
Der er mange eksempler på virksomheder, der per rutine og pligt årligt opfører strategiteateret, hvor der tales vision, mission og mål, uden at de involverede reelt tror på, at det fører til forandring og bedre forretningsresultater. På grund af mange nyttesløse og demotiverende strategiprocesser med for meget snak og for meget isvand er strategiprocessen blevet noget, der skal overstås. Men sådan behøver det ikke være.
Lars Bo Hansen beskriver som alternativ et strategiarbejde som en organisk proces - hvor man på én gang har fokus på både korte og langt sigt. Drift og strategi skal flyde sammen og blive til ´det, vi går og gør´. Medarbejdere og ledelse drøfter åbent de forskellige strategiske muligheder. Beslutningen er stadig ledelsens, men medarbejderinvolveringen er høj og sikrer, at strategien også bliver til noget. Helt konkret er der fem arbejdsområder i strategiarbejdet, og Lars Bo Hansen tager med Strategi der virker læseren i hånden hele vejen. Han antager, at læseren er den, der ved mest om sin egen virksomhed, men stiller spørgsmålene og oplister, hvilke analyser der skal til hvornår, viser, hvilke tal der er nødvendige til hvad osv.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Strategi der virker: Den direkte vej til succes

Strategi der virker: Den direkte vej til succes