Nedsat pris! Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning Forstør

Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning (Bog, Hæftet)

Af: Therese Nerheim Hopfenbeck

Forlag: Klim
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Lærerens grundfaglighed
Sideantal: 185
Dato for udgivelse: 17-8-2015
Udgivelse: 1. udgave, 2015.
Oversætter: Søren Søgaard
Illustrator: Bendik Johnsen
Redaktion: Karen Lise Søndergaard Brandt
ISBN-13: 9788771295481
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Christinna Lykkegaard Nilsson
Illustrationsangivelser: ill.
Originaltitel: Strategier for læring
År for denne udgave: 2015
Originalsprog: Norsk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

200,05 kr

-13%

Vejl. pris: 229,95 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Hvordan lærer elever at lære?
´Strategier for læring´ argumenterer for, at selvregulering, -vurdering og bevidst brug af læringsstrategier er noget af det vigtigste, elever kan lære i skolen. Ikke før eller efter det faglige stof, men som en integreret del af al læringsarbejde i skolen.
Forfatteren bygger sin argumentation på egen forskning og erfaringer, resultater fra The Assessment Reform Group i England og på John Hatties omfattende metastudie, hvis pointer hun relaterer til en nordisk kontekst og undervisningsvirkelighed. Bogen er en grundig indføring i den nyeste viden om og brug af læringsstrategier og er spækket med eksempler, der på tværs af fag og klassetrin viser, hvordan elever lærer at lære.  
´Strategier for læring´ retter sig mod lærerstuderende, lærere og skoleledere, som arbejder aktivt med vurdering for læring i skolen.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning

Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning