Nedsat pris! Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid Forstør
Kategorier / sektioner:

Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid (Bog, Paperback)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 250
Dato for udgivelse: 14-6-2019
Udgivelse: 1. udgave, 2019.
Medforfattere: Marianne Leth Jørnø, Karin Sloth
ISBN-13: 9788759329092
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2019
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Ikke udkommet, kan forudbestilles (Udk. 14-06-2019)

Forventes på lager: 14-06-2019

260,15 kr

-13%

Vejl. pris: 299,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Mængderabat

Antal Ny stk. pris Du sparer (i forhold til vejl.)
10 257,14 kr Op til 418,60 kr
20 254,15 kr Op til 897,00 kr

Beskrivelse

I dag skal organisationer og virksomheder være parat til konstant dialog med omgivelserne på de tidspunkter og gennem de kanaler, som deres interessenter ønsker. De skal på én gang tænke langsigtet og evne løbende at tilpasse sig. Det kræver, at man arbejder strategisk med kommunikation. 
Denne bog klæder dig på til at arbejde professionelt med strategisk kommunikation inden for fem kerneområder i organisationen: interessenter, brandopbygning, emnehåndtering, forandringsprocesser og videndeling. Bogen giver dig teoretisk indsigt såvel som konkrete redskaber til, hvordan du som kommunikatør kan sikre dig, at din organisation er i harmoni med omgivelserne. 
Bogen henvender sig til praktikeren såvel som til den studerende på DMJX-, akademi- og diplomuddannelserne i kommunikation, hvor bogen kan bruges som grundbog. Foruden adskillige redskaber og modeller er bogen suppleret med en række videoer, hvor garvede kommunikatører fortæller, hvordan de i praksis arbejder med bogens emner.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid

Strategisk kommunikation i en ustyrlig tid