Nedsat pris! Supply chain management og marketing: organisering og optimering af forsyningskæden Forstør
Kategorier / sektioner:

Supply chain management og marketing: organisering og optimering af forsyningskæden (Bog, Hæftet)

Forlag: Hans Reitzel
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 231
Dato for udgivelse: 5-8-2016
Udgivelse: 1. udgave, 2016.
Redaktion: Thomas Lindholm Uth
Medforfattere: Thomas Lindholm Uth, Holger B. Nielsen
ISBN-13: 9788741263656
Produkt type: Bog
Bidragyder: Thomas Lindholm Uth m.fl.
Illustrationsangivelser: ill. (nogle i farver)
År for denne udgave: 2016
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

304,50 kr

-13%

Vejl. pris: 350,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Tilføj til bogliste

Beskrivelse

Supply Chain Management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.


Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.


Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.


Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.


Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Supply chain management og marketing: organisering og optimering af forsyningskæden

Supply chain management og marketing: organisering og optimering af forsyningskæden