Nedsat pris! The bittersweet feeling of vanilla: En antropologisk analyse af Daniscos Business to Business-projekt fra udviklings- og forretningsideologi til praksis blandt vaniljebønder i Uganda Forstør
Kategorier / sektioner:

The bittersweet feeling of vanilla: En antropologisk analyse af Daniscos Business to Business-projekt fra udviklings- og forretningsideologi til praksis blandt vaniljebønder i Uganda

Af: Signe Hinz Andersen

Forlag: Københavns Universitet, Institut for Antropologi
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Specialerække
Udgivelse: 1. udgave, 2008.
Nr. i serien: Bind: Nr. 493,
VNR: ingen
År for denne udgave: 2008
Første udgivelsesår: 2008
Originalsprog: Sproget kan ikke bestemmes
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

229,70 kr

-1%

Vejl. pris: 232,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Anmeldelser fra kunder

Bedømmelse 
12-11-2015

Exciting reading with interesting anthropological analyzes of Danisco's Business to Business project from development and business ideology to practice among vanilla farmers in Uganda.
I highly recommend it.

Skriv en anmeldelse!

Skriv en anmeldelse

The bittersweet feeling of vanilla: En antropologisk analyse af Daniscos Business to Business-projekt fra udviklings- og forretningsideologi til praksis blandt vaniljebønder i Uganda

The bittersweet feeling of vanilla: En antropologisk analyse af Daniscos Business to Business-projekt fra udviklings- og forretningsideologi til praksis blandt vaniljebønder i Uganda