Nedsat pris! Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt Forstør
Kategorier / sektioner:

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt (Bog, Hæftet)

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 263
Dato for udgivelse: 14-11-2013
Udgivelse: 1. udgave, 2012.
Medforfattere: Rasmus Bech Hansen, Jens Martin Skibsted
ISBN-13: 9788702130065
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Kontrapunkt, Bo Linnemann
Ophavsangivelse: Rasmus Bech Hansen, Jens Martin Skibsted
År for denne udgave: 2012
Første udgivelsesår: 2013
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

Varen er desværre ikke på lager i øjeblikket

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Produktet kan ikke bestilles.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Tilbage til virkeligheden er et skarpt opgør med virksomheders fokus på kortsigtet profit, finansiel ingeniørskab og kalorietom markedsføring. Vi er på vej ind i en hypertransparent verden, hvor alle potentielt ved alt om dig, din virksomhed og dit produkt. Det kræver radikal nytænkning af, hvordan der skabes værdi. Vi skal tilbage til at fokusere på produktet i stedet for at promovere, prissætte eller placere os til succes. Det skal gøres gennem en total sammensmeltning af produktudvikling og kommunikation.
I bogen præsenteres et banebrydende nyt perspektiv på marketing, som allerede har vakt stor international genklang. Den giver et enestående indblik i, hvordan de mest succesfulde virksomheder har skabt unikke brands med eksplosiv værdi. Hemmeligheden er ekstraordinære produkter, der gør en forskel i verden, og som er umulige at komme udenom for forbrugerne.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt

Tilbage til virkeligheden: Sådan skabes værdi i en verden, hvor alle ved alt