Nedsat pris! Tværmedial kommunikation: Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver Forstør
Kategorier / sektioner:

Tværmedial kommunikation: Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver (Bog, Paperback)

Af: Kjetil Sandvik

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Serietitel: Kort og præcist om medier og kommunikation
Sideantal: 174
Dato for udgivelse: 8-8-2018
Udgivelse: 1. udgave, 2018.
ISBN-13: 9788759327494
Produkt type: Bog
År for denne udgave: 2018
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

199,25 kr

-13%

Vejl. pris: 229,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Mængderabat

Antal Ny stk. pris Du sparer (i forhold til vejl.)
10 196,94 kr Op til 320,60 kr
20 194,65 kr Op til 687,00 kr

Beskrivelse

Dagens medievirkelighed er kendetegnet ved en mangfoldighed af medier, som især i kraft af mediernes digitalisering kan krydsforbindes på forskellige måder, og hvor forskellige medier ikke blot er til stede samtidigt, men også fungerer i sammenhæng: Tværmedial kommunikation! 
TVÆRMEDIAL KOMMUNIKATION beskriver, hvordan den nye medievirkelighed fungerer, og den analyserer de nye medielogikker der er på spil og tilbyder tre perspektiver på tværmedial kommunikation: et producentperspektiv, hvor fokus er på meningsproducerende koordineret anvendelse af flere medier til kommunikation; et brugerperspektiv, hvor fokus er på meningsgivende (for)brug af indhold fra flere medier; et hverdagsperspektiv, med fokus på meningsgivende brug af kombinationer af forskellige medier i forskellige hverdags praksisser. 
Bogen retter sig mod forskere, der beskæftiger sig med tværmedial kommunikation, men også mod undervisere og studerende, såvel som praktikere indenfor dette felt. Den bygger på flere års forskning i og erfaring med at undervise i, hvordan medier kan bringes til at spille sammen i effektiv kommunikationsplanlægning. 
Bogen kan fungere som grundbog på uddannelser, der beskæftiger sig med medier og kommunikation og har fokus på, hvordan forskellige medier effektivt kan spille sammen i tværmediale strategier indenfor både interne og eksterne kommunikationssituationer i virksomheder, institutioner og organisationer.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Tværmedial kommunikation: Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver

Tværmedial kommunikation: Producent-, bruger- og hverdagsperspektiver