I bogsektionerne har vi samlet populære emner, så du hurtigt kan danne dig overblik på tværs af alle kategorierne. |
(Hvis dit mærke ikke er på listen) Vi fører originale blækpatroner og lasertoner til alle gængse printere. Brug guiden til at finde printertilbehør til nogle af landets bedste priser. Ud over blæk og toner, har vi også forbrugsstoffer til kopimaskiner, Faxmaskiner, 3D printere mm. |
Vi har et stort udvalg i brætspil til børn og voksne. Lommeregnere, USB-penne, e-bogslæsere m.m. Giv et gavekort. Ekstra bløde og aldeles uimodståelige bamser. Det mest populære inden for klassisk- og jazz musik fra Naxos. Perfekt til læsning. Brug vores guide til at finde den rigtige lasertoner eller blækpatron hurtigt. Vi fører originale tonere og patroner til alle gængse printermærker, til nogle af landets bedste priser. Bøger og andre produkter med små skrammer eller fejl. Skriveredskaber i god kvalitet. Lækkert økologisk bomuldsgarn i god kvalitet fra Karen Klarbæk. |
Bøger om og fra vores ø samt spændende bornholmske produkter. Håndfremstiller rigtige bløde, engelske flødekarameller. De fås i flere forskellige varianter. Fantastisk kaffe fra Buchwald's kafferisteri på Bornholm |
2 - 5 hverdage
-3 Enhed Enheder
Advarsel: Sidste enheder på lager!
Forventes på lager: 25-04-2014
Vil du anbefale os: kundeloyalitet i praksis
Modtager :
* Obligatorisk
eller Fortryd
Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye?
Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter - nu og senere.
Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten - og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.