Nedsat pris! Vil du anbefale os: kundeloyalitet i praksis Forstør
Kategorier / sektioner:

Vil du anbefale os: kundeloyalitet i praksis (Bog, Hæftet)

Af: Tomas Lykke

Forlag: Gyldendal Business
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 218
Dato for udgivelse: 25-4-2014
Udgivelse: 1. udgave, 2014.
ISBN-13: 9788702156454
Produkt type: Bog
Diverse ophavsangivelser: Omslagsgrafiker: Helle Harder
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2014
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

232,50 kr

-22.5%

Vejl. pris: 300,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Ca. 20 procent af dine eksisterende kunder står for 80 procent af din omsætning? Så hvorfor glemmer du at fokusere på de eksisterende kunder fremfor at kapre de nye?
Thomas Lykke giver råd og vejledning til, hvordan virksomheder kan fastholde og udvikle sin eksisterende kundedatabase. Han giver en række helt konkrete forslag til, hvordan enhver virksomhed kan forbedre kundeloyaliteten og måle den. Hvordan udarbejder man en kundestrategi? Hvordan fastholder man? Lær at udvikle solide kundestrategier, som sikrer, at du vinder over dine konkurrenter - nu og senere.
Kundeloyalitet er stadig et nyt begreb i de fleste organisationer, og mange har svært ved at finde ud af, hvordan de skal gribe det an. I denne bog samler Tomas Lykke de bedste eksempler og praktiske erfaringer fra Danmark. Læs fx om, hvordan det på vidt forskellige måder er lykkedes LEGO, Telmore, Danfoss, Toyota, Sydbank, Spies, e-conomic og TDC at forbedre kundeloyaliteten - og hvordan de har set markante økonomiske gevinster ved det.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Vil du anbefale os: kundeloyalitet i praksis

Vil du anbefale os: kundeloyalitet i praksis

Kunder, der købte denne vare, købte også