Virksomhedsledelse: positioner, teorier og strategier Forstør
Kategorier / sektioner:

Virksomhedsledelse: positioner, teorier og strategier (Bog, Hæftet)

Forlag: Samfundslitteratur
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Sideantal: 265
Dato for udgivelse: 15-9-2010
Udgivelse: 1. udgave, 2010.
Redaktion: Poul Bitsch Olsen, Lars Fuglsang, Jacob Dahl Rendtorff
ISBN-13: 9788759313664
Produkt type: Bog
Bidragyder: Poul Wolffsen m.fl.
Illustrationsangivelser: ill.
År for denne udgave: 2010
Første udgivelsesår: 2010
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 1

2 - 5 hverdage

69,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Ledelse foregår i dag i et spændingsfelt mellem mange forskellige problemforståelser, faglige specialer og praktiske udfordringer. Virksomhedsledelse behandler en række af de mest centrale problemer, som ledelse skal medvirke til at løse.

Med nyere erhvervsøkonomiske teorier og teorier om ledelse tegner bogen således et billede af de teorier, positioner og strategier, der præger ledelsespraksis i dag.

Det pluralistiske og problemorienterede perspektiv er gennemgående i denne bog, hvor forfatterne blandt andet behandler finansiel ledelse, ledelse af informationsteknologi, projektledelse, værdibaseret ledelse, ledelse i social praksis, ledelseskommunikation, arbejdspsykologi, ledelse som leadership, ledelse af innovation og kreativitet, virksomheders legitimitet samt markedsorienteret ledelse.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Virksomhedsledelse: positioner, teorier og strategier

Virksomhedsledelse: positioner, teorier og strategier