Nedsat pris! Vygotskij om læring som udviklingsvilkår: kapitler af Lev Vygotskijs Pædagogisk psykologi og hans artikel "Forholdet mellem oplæring og udvikling" - kommenterede som historie og aktualitet Forstør
Kategorier / sektioner:

Vygotskij om læring som udviklingsvilkår: kapitler af Lev Vygotskijs Pædagogisk psykologi og hans artikel "Forholdet mellem oplæring og udvikling" - kommenterede som historie og aktualitet (Bog, Hæftet)

Af: Vygotskij Lindqvist

Forlag: Klim
Format: Hæftet
Sprog: Dansk
Serietitel: Pædagogiske linjer.
Sideantal: 305
Dato for udgivelse: 19-10-2004
Udgivelse: 1. udgave, 2004.
Oversætter: Ib Høy Hansen
Illustrator: Joyce Grosswiler
Redaktion: Gunilla Lindqvist og Mariane Hedegaard
ISBN-13: 9788779550353
Produkt type: Bog
Forord: Mariane Hedegaard
Originaltitel: Vygotskij och skolan
Anvendelighed: For studerende, lærere og pædagoger især i de pædagogiske uddannelser
År for denne udgave: 2004
Første udgivelsesår: 2004
Originalsprog: Svensk
Udgave: 1
Oplag: 2

2 - 5 hverdage

Levering inden jul: OK

260,15 kr

-13%

Vejl. pris: 299,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Interessen for Lev Vygotskijs pædagogiske og psykologiske teorier har vel aldrig været større i Vesteuropa og Nordamerika end i det seneste årti.
Vygotskij om læring som udviklingsvilkår er en kommenteret tekstsamling, der bygger på afsnit fra Vygotskijs ungdomsværk Pædagogisk psykologi. Bogen udkom første gang i 1926, men blev i Stalintiden underlagt censur og mere eller mindre glemt.
Først i 1991 blev bogen publiceret igen i Sovjetunionen og i 1997 i en engelsk udgave, der har spredt interessen for værket ud over den vestlige verden.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Vygotskij om læring som udviklingsvilkår: kapitler af Lev Vygotskijs Pædagogisk psykologi og hans artikel "Forholdet mellem oplæring og udvikling" - kommenterede som historie og aktualitet

Vygotskij om læring som udviklingsvilkår: kapitler af Lev Vygotskijs Pædagogisk psykologi og hans artikel "Forholdet mellem oplæring og udvikling" - kommenterede som historie og aktualitet