Webkommunikation 2008 - præcis og målrettet: En håndbog for virksomheder på nettet (Bog, Limryg, Dansk) af Bente Vestergaard

Webkommunikation 2008 - præcis og målrettet: En håndbog for virksomheder på nettet (Bog, Limryg, Dansk)

Af: Bente Vestergaard


Forlag: Benevest

  • Type: Bog
  • Format: Limryg
  • Sprog: Dansk Sprog: Dansk
  • ISBN-13: 9788789755113
  • Serietitel: Effektive arbejdsværktøjer
  • Sideantal: 136
  • Dato for udgivelse: 1-10-2008
  • Udgivelse: 2. udgave, 2008.
  • Illustrationsangivelser: ill. i farver
  • År for denne udgave: 2008
  • Første udgivelsesår: 2008
  • Originalsprog: Dansk
  • Udgave: 2
  • Oplag: 0

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Alle Kategorier som dette produkt er en del af

  = Emner / kategorier
  = Sektioner / guides
  = Specialsider
  = Kampagner

Beskrivelse

Denne håndbog er skrevet for alle, som skriver tekster til internettet eller virksomhedens intranet som eksempelvis informationsmedarbejdere, webmastere, webredaktører og alle andre, som interesserer sig for netkommunikation. Den giver dig præcise metoder, værktøjer og tips til at opdele, organisere, skrive samt formidle tekst, nyheder, informationer og budskaber på internettet.
Langt de fleste virksomheder er i dag gået på nettet, og der reklameres flittigt med www-adresser på firmabiler, i annoncer osv. Men det store spørgsmål er, om webstederne også giver det sande billede af den enkelte virksomhed. Har virksomheden formået at udvikle et websted, som ud over at give kunderne et positivt indtryk af virksomheden, også giver kunderne en merværdi?
Bogens hovedfokus er at lære dig at opbygge tekster til nettet, så de er målrettet mod dine mål-grupper. I dag lever vi for alvor med internet­kulturen, og den skrevne tekst har fået et forrygende comeback. Er du bevidst om, hvor stor betydning teksten på et websted har?
At den korrekte tekst kan:
Fordoble et websteds brugervenlighed
Øge et websteds troværdighed
Øge chancen for at teksterne på webstedet bliver fundet
Øge chancen for at budskaberne på webstedet bliver læst
Kort sagt - korrekte tekster er vigtige redskaber til, at webstedet også skaber resultater for den enkelte virksomhed.
Håndbogen er meget praksisorienteret, og den giver en række eksempler på såvel gode, informative websteder som mindre gode.
2. revideret og udvidet udgave
I denne 2. udgave af Webkommunikation er alle illustrationer og aktuelle tekster blevet opdateret, og flere kapitler er blevet uddybet efter forslag fra læserne.

Læsernes anmeldelser (0)