Nedsat pris! Youngster: 5 dogmer til at tiltrække og fastholde Millennials Forstør
Kategorier / sektioner:

Youngster: 5 dogmer til at tiltrække og fastholde Millennials (Bog, Paperback)

Forlag: Books on demand
Format: Paperback
Sprog: Dansk
Sideantal: 315
Dato for udgivelse: 29-5-2017
Udgivelse: 1. udgave, 2017.
Medforfattere: Andreas von der Recke, Mikkel Sandal Hansen, Patrick Walther Thomsen, Jacob Harlev
ISBN-13: 9788771883404
Produkt type: Bog
Bidragyder: Mikkel Sandal Hansen, Patrick Walther Thomsen, Andreas von der Recke, Jacob Harlev, Mikkel Sandal Hansen, Patrick Walther Thomsen, Andreas von der Recke, Jacob Harlev
Illustrationsangivelser: ill. i farver
År for denne udgave: 2017
Originalsprog: Dansk
Udgave: 1
Oplag: 3

Forlaget skriver: Ikke på lager lige nu. Leveringstid 8-10 dage efter bestilling.

414,15 kr

-17%

Vejl. pris: 499,00 kr

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Målrettet direktører, HR-medarbejdere og kommunikationsfolk, introduceres bogen "#Youngster - 5 dogmer til at tiltrække og fastholde millennials". Din virksomheds evne til at tiltrække og fastholde unge talenter vil med garanti blive udfordret. Forfatterne bag bogen, Mikkel Sandal Hansen, Patrick Walther Thomsen, Andreas von der Recke og Jacob Harlev, er til dagligt alle fire studerende på Copenhagen Business School og partnere i Konsulentbureauet, YoungConsult. Baseret på et studie af 500+ studerende, 45+ dybdeinterviews og case-studier af Deloitte, Les Deux og SOUNDBOKS, giver "#Youngster" dig fortællingen om unge, fortalt af unge.
De unge talenter i klassen marcherer netop nu med sine dovne skridt ind i dansk erhvervsliv. I folkemunde bliver vi kaldt Millennials, Generation Y og Generation Z. Kært barn har mange navne, men én ting er sikkert: Vi er en generation som er vores helt egen, og vi får sjældent de store roser med på vejen. Om man er enig i kritikken eller ej, kommer vi ikke udenom, at os og resten af vores fucked generation inden for få år udgør en stor del af arbejdsmarkedet.
Hvis du har været online inden for det seneste år, så er du formentlig stødt på en undersøgelse, et debatindlæg eller en artikel der behandler generationsskiftet på arbejdsmarkedet. Enten kritiseres eller lovprises vores generation. Nogle indlæg er bare sure opstød. Andre indlæg er baseret på internationale studier, gennemført af anerkendte og respekterede forskere eller konsulenthuse. Fællesnævneren er, at kommentarer eller undersøgelser ofte oprinder fra Xere eller Boomere. Folk der har læst og studeret sig til, hvordan det er at være ung med de unge.
Vi oplever ofte, at disse studier er gode forsøg, men ikke rammer hovedet på sømmet. De er ikke dybdegående nok. Den primære årsag er, at de er biased af negative holdninger, eller fordi, de ikke stiller det vigtige, nysgerrige spørgsmål: "Hvorfor?". Det har vi gjort. Det er blevet til 5 dogmer. Og de er sgu blevet gode. Det siger vores forældre selv.
Dogmer i sig selv lyder jo fandens gammelt, og det er det jo også. Dogmeidéen er at lade historien træde frem i modsætning til mediet. Som da Lars Von Trier og Thomas Vinterberg redefinerede filmindustrien med deres manifest Dogme 95. Vi redefinerer, hvad talenter i virkeligheden vil have på en arbejdsplads. Du kan bruge vores dogmer som rettesnor, inspiration eller optænding på en kold vinteraften i sommerhuset. Du bestemmer - vi kræver bare at du lytter.

Anmeldelser fra kunder

Skriv en anmeldelse

Youngster: 5 dogmer til at tiltrække og fastholde Millennials

Youngster: 5 dogmer til at tiltrække og fastholde Millennials