Søgning på underkategorier- og emner:
Til regnvejrsdage, til dage på stranden, til ferien, til studiet, til spisepausen, til togturen, til at fordrive ventetiden eller til en helt almindelig onsdag aften.
Vi har bøger til dig, som læser de helt smalle titler, til dig som kun læser bestsellerne, til dig der lige er ved at have knækket læsekoden, til dig der vil underholdes, til dig der vil klogere, til dig der vil oplyses, til dig der vil mindes, til krimielskeren, til dig der allerede er en vaskeægte læsehest, og til dig som (måske) bliver det.
Om du så foretrækker at læse bogen på engelsk, på dansk, hører den som lydbog eller læse den som e-bog - ja, så klarer vi også den.
Mulighederne er mange, titlerne er endnu flere - rigtig god fornøjelse!
Brands profit by telling women who they are and how to be. Now they've discovered feminism and are hell bent on selling "fempowerment" back... Læs mere
Den teknologiske udvikling i de sidste årtier har givet anledning til nye aftaleindgåelsesmåder, og der er kommet stadigt mere fokus på behovet for... Læs mere
En grundig og struktureret gennemgang af markedsretten Markedsretten er den del af retssystemet, der regulerer den kommercielle afsætning af varer eller tjenesteydelser. Bogen... Læs mere
Dansk markedsret behandler primært konkurrencebegrænsningsretten og markedsføringsreguleringen. Fremstillingen beskæftiger sig primært med den del af lovgivningen, der kommer til udtryk... Læs mere
En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at... Læs mere
Learn what best practice looks like from a collection of essays by top Chartered Public Relations professionals.
In this lively, entertaining, and informative book, Dean K. Fueroghne guides readers through the complex laws governing the creation of advertising, illuminating a heavily regulated arena at the intersection of free enterprise and consumer protection.