Bollywood in the Age of New Media: The Geo-televisual Aesthetic (Bog, Hardback, Engelsk)

Bollywood in the Age of New Media: The Geo-televisual Aesthetic

(Bog, Hardback, Engelsk)

Bemærk: Kan ikke leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

This is a study of popular Indian cinema in the age of globalisation, new media, and metropolitan Hindu fundamentalism, focusing on the period between 1991 and 2004.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Edinburgh University Press
Forfatter Anustup (Assistant Professor of English and Cinema Studies Basu
Type Bog
Format Hardback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 13-09-2010
Første udgivelsesår 2010
Illustrationer 20 black and white illustrations
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 272
Indbinding Hardback
Forlag Edinburgh University Press
Sideoplysninger 272 pages, 20 black and white illustrations
Mål 243 x 166 x 22
ISBN-13 / EAN-13 9780748641024