Brand Therapy: 15 Techniques for Creating Brand Strategy in Pharma and Medtech (Bog, Paperback / softback, Engelsk)

Brand Therapy: 15 Techniques for Creating Brand Strategy in Pharma and Medtech

(Bog, Paperback / softback, Engelsk)
Forfatter: Brian Smith

Bemærk: Kan leveres før jul.

Når du handler på WilliamDam.dk, betaler du den pris du ser.

  • Ingen gebyrer
  • Ingen abonnementer
  • Ingen bindingsperioder

Beskrivelse

Brand Therapy is a “how to” book for brand teams in the pharma and medtech sectors. It describes when and how to use a selection of strategic planning tools.

Læsernes anmeldelser (0)

Alle detaljer

Forlag Practical Inspiration Publishing
Forfatter Brian Smith
Type Bog
Format Paperback / softback
Sprog Engelsk
Udgivelsesdato 25-01-2018
Første udgivelsesår 2018
Originalsprog United Kingdom
Sideantal 212
Indbinding Paperback / softback
Forlag Practical Inspiration Publishing
Sideoplysninger 212 pages
Mål 203 x 202 x 17
ISBN-13 / EAN-13 9781788600057